Tänapäeva elu annab palju võimalusi enese mitmekülgseks arendamiseks, aga samas on täis ohtusid ja katsumusi, milledega toimetulemine pole lihtsate killast. Kuidas arendada last ja noort, et ta saaks välja arendada isiklikud põhivõimed, omadused, pädevused ning samas ka võime pingeliste olukordadega edukalt toime tulla, mitte alla anda ja mitte ebaõnne või ebaedu korral murduda? Seda kõike tahab waldorfpedagoogika saavutada.
Kõik waldorfkoolid on omanäolised, kuid nende töö aluseks on ühesugused teadmised waldorfpedagoogika põhialustest:
Ka waldorfkoolide toimimises on ühiseid põhimõtteid:
Õppetöö meie lasteaias ja koolis on üles ehitatud pidades silmas laste terviklikku ja mitmekülgset arengut. Arvestame sellega, et iga laps ja tema areng, on erinev ja eriline. Seejuures pakume igas vanuses lastele palju võimalusi iseseisvaks tegutsemiseks ja õppimiseks läbi praktiliste kogemuste, sest nii omandavad lapsed kõige tõhusamalt erinevaid teadmisi ja oskusi.
Peame väga oluliseks toetavat kogukonda ja koostööd kõigiga, kellest sõltub meie hoole alla usaldatud laste heaolu. Laps on võimeline õppima ja arenema vaid siis, kui ta tunneb ennast lasteaias või koolis hästi. Seega, paneme me suurt rõhku sellele, et kogu asutuses valitseks toetav, hooliv ja soe õhkkond ning võtame alati lasteaeda ja kooli vastu lisaks lapsele ka kogu tema pere. Sest ainult omavahelises koostöös saab pakkuda just Teie lapsele parimat!
Meil toimub nii õppetöö raames kui ka väljaspool seda palju toredat, millest tunnevad rõõmu nii lapsed, õpetajad kui lapsevanemad. Vahel on tegevusse kaasatud lasteaiarühm või klass, mõnikord terve lasteaed või kool, tihtipeale kogu asutus ja üha rohkem soovime korraldada ka üritusi, kuhu on oodatud kõik, kes meie tegemiste vastu huvi tunnevad!
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.